Tuesday, October 5, 2010

KURSUS INDUKSI UMUM @ INTIM, TGANU

Kat Dewan Bahtera, INTIM tuk mkn mlm sempena Malam Mesra. Pas makan nak berago-
go..

Ni la wajah-wajah 'pilot' yang setia menghantar Aku n Ika ke INTIM. TQ yer bosss.....Ni
depa tengah pekena tempoyak ikan patin kat R&R Temerloh.


Wajah-wajah geng CAHAYA yang x berapa cukup inci....hehehe. Korum x cukup
sebenornyer ni...


Roomate yang setia.....Cik Ika



Dengan geng-geng MAMPU, Sarawak




Hat ni partner dalam dewan kuliah. Org dok sibuk dengar ceramah, aku ngan dia dok
sibuk menyembang.....orgnyer 'kuat' mcm Masjid Besi tempat dia kejer...kuat
gelak..hehehe

Bergambar ngan Tok Penghulu, Md Azrin aka Pak Maun. Bukan org lain pun senior aku kat
POLISAS.


Bersama-sama ngan Kak Laila n Nad Sakura. Geng yang tak berapa nak 'centre'.
Jahanam aku..........


Ape ke kene ngan Pengurus Projek aku ni, yg baju merah tu...Geng Ultraman Taro!!!
Mamu....ok buy!!!!



Geng CAHAYA ngan Pengurus Projek, En. Shukri aka Sintan. Treasure Hunt yang
hampeh!!!! Klu asyik dok kene sabotaj jer..........
Tatap je la gambar yang tak seberapa ni yer. Teman maleh le nak tulis-tulis.....Adiosssssssss!!!!









No comments: