Tuesday, September 14, 2010

RAYA...RAYA....RAYA....

HARI JUMAAT (10/9/2010)

Selamat Hari Raya Aidilfitri.............
Niat dihati nak g sembahyang raya coz arini Abg E jadi imam tapi kesian plak kat Pahcik takde saper yang nak siapkan umah....so tak jadi la pegi. Last2 Along Ki, Kak Ida n Abg E je yang pegi. Si Imran aku n Acu tolong jagakan....bantai dia melalak masa Ummi dia takde, jenuh aku dodoi atas tangan. Orang dah dekat nak abih sembahyang baru aku bersiap. Tak lama tu bebudak dah datang beraya. Elok depa balik dari masjid, ingatkan nak start la drama raya sebabak (baca: bermaaf-maafan) tapi x jadi coz Abg Hassan jiran Pahcik dtg beraya ngan famili dia. Berkat umah baru Pahcik.....
Elok je depa balik, kami cepat2 la bermaaf-maafan. Seronok sangat aku rasa coz tahun ni semua anak2 aku ada ngan aku. Syukur alhamdulillah....terima kasih Ya Allah.
Cumanya rasa cam tergesa-gesa sangat, dgn org dtg pagi2 lg sampaikan nak bergambar pun tak dan ......

****bersambung mggu depan kalu rajin *****

1 comment:

AneeZawani said...

Selamat Hari Raya Ummi